Virtu liderem dań gotowych

Jak wynika z badań Panelu Gospodarstw Domowych GfK, firma Virtu zanotowała największe udziały w rynku dań gotowych w Polsce. Tym samym zdobyła tytuł lidera branży!

Badania dowodzą, że Polacy najbardziej lubią jeść pierogi, a zakupy najchętniej robią w dyskontach. W ciągu ostatniego roku sprzedaż dań gotowych wzrosła aż o 14,7%, co wynika ze zwiększonej częstotliwości zakupów robionych przez Polaków.

Wysoka pozycja, jaką odnotowała firma Virtu, to zasługa wieloletniego doświadczenia, wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz stałego udoskonalania produktów. To także nowe propozycje dań, które spełniają oczekiwania klientów.

Proces udoskonalania produktów wsparty został profesjonalnym rebrandingiem i całkowitą przebudową strategii marki, co pozwoliło firmie na podniesienie efektywności komunikacji marka-klient, znaczny wzrost rozpoznawalności firmy w skali kraju oraz zdecydowany skok sprzedażowy w stosunku do lat ubiegłych.