Grzegorz Kowalik dla "Wiadomości Handlowych"

„Klientów interesują takie posiłki, które można łatwo przygotować. Ma to związek z przemianami cywilizacyjnymi. Polacy ciągle się gdzieś spieszą, dlatego szukają produktów ułatwiających życie” – stwierdza Grzegorz Kowalik w najnowszym wywiadzie dla „Wiadomości Handlowych”.
Dowiedz się więcej

Promocja Virtu w prasie kobiecej

Trwa promocja dań gotowych Virtu w prasie kobiecej. Informacja o naszych wyjątkowych produktach dla dzieci – Super Virtusiach pojawiła się w tygodniku „Życie na Gorąco” o nakładzie ponad 850.000 egzemplarzy. Notki prasowe o pierogach Virtu opublikowane zostały w równie popularnych tygodnikach „Dobry Czas” i „Na żywo”.
Dowiedz się więcej

Grzegorz Kowalik dla zawiercie.eu i zawiercianskie.pl

Choć minął już jakiś czas od awansu KS Aluron Virtu Warta Zawiercie do ekstraklasy, nie milkną echa wygranego meczu. Na najbardziej poczytnych portalach zawierciańskich: zawiercie.eu i zawiercianskie.pl opublikowano m.in. artykuły dotyczące wsparcia, jakie zespołowi udziela firma Virtu, wraz z wypowiedzią Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Virtu Production Grzegorza Kowalika.
Dowiedz się więcej

Dagmara Cielecka na łamach branżowego kwartalnika AgroINDUSTRY

Przyszłość rynku dań gotowych oraz najnowsze trendy konsumenckie to główne tematy rozmowy z Dagmarą Cielecką, jaka ukazała się w wiosennym numerze AgroINDUSTRY.
Dowiedz się więcej

Oficjalna premiera dań kuchni świata Virtu!

Wprowadzamy do sprzedaży kolejną nowość produktową: Sajgonki Virtu, stanowiące odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów daniami kuchni orientalnej. Reklama prasowa wraz z informacją o nowości pojawiła się w kwietniowym wydaniu „Poradnika Handlowca”.
Dowiedz się więcej

Kampania świąteczna wielkim sukcesem medialnym Virtu

Kampania świąteczna Virtu okazała się niebywałym sukcesem. Przygotowane przez nas spoty reklamowe i sponsorskie wyświetlane były w Prime Time najbardziej popularnych stacji telewizyjnych oraz w blisko pięćdziesięciu stacjach tematycznych. Udało nam się dotrzeć do 3.200.000 telewidzów!
Dowiedz się więcej

„Cel to ułatwić życie konsumentom” – wypowiedź Dagmary Cieleckiej dla „Wiadomości Handlowych”

W październikowym wydaniu „Wiadomości Handlowych”, miesięcznika handlu i dystrybucji FMCG, wraz z reklamą prasową opublikowano wypowiedź pani prezes zarządu Virtu Production.
Dowiedz się więcej

Virtu liderem dań gotowych

Jak wynika z badań Panelu Gospodarstw Domowych GfK, firma Virtu zanotowała największe udziały w rynku dań gotowych w Polsce. Tym samym zdobyła tytuł lidera branży!
Dowiedz się więcej