Kampania świąteczna wielkim sukcesem medialnym Virtu

Kampania świąteczna Virtu okazała się niebywałym sukcesem. Przygotowane przez nas spoty reklamowe i sponsorskie wyświetlane były w Prime Time najbardziej popularnych stacji telewizyjnych oraz w blisko pięćdziesięciu stacjach tematycznych. Udało nam się dotrzeć do 3.200.000 telewidzów!

Poprzez reklamę w prasie branżowej o nakładzie ponad 70 000 egzemplarzy („Wiadomości Handlowe”, „Poradnik Handlowca”) dotarliśmy do kadry kierowniczej największych w Polsce sieci handlowych, kierowników i właścicieli marketów, sklepów i hurtowni branży FMCG. Dzięki reklamie w najchętniej czytanych miesięcznikach poradnikowych w Polsce („Claudia”, „Dobre Rady”) informacja trafiła również do ponad 500 000 klientów detalicznych. O produktach naszej marki napisały największe portale branżowe, m.in. Hurt & Detal, Poradnik handlowca, Dla handlu.

Nowe, zielone opakowania świetnie wpisują się w świąteczny klimat, bardzo dobrze eksponując produkty na sklepowej półce. Łatwość i szybkość przygotowania dań sprawia, że klienci bardzo chętnie po nie sięgają w trakcie przedświątecznych zakupów. Dania świąteczne Virtu to przepis na udane święta!