Certyfikat „Dobry Produkt 2017” przyznany daniom Premium!

Nowa linia produktów Virtu przygotowanych metodą Sous Vide zdobywa uznanie ekspertów! Daniom tej serii przyznano prestiżowy certyfikat „Dobry Produkt – wybór ekspertów 2017” w kategorii „Produkt innowacyjny”.

Za organizację i przebieg VIII edycji konkursu odpowiada Grupa PTWP SA, wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz serwisów portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl, wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji.

Celem przyznania certyfikatów „Dobry Produkt” jest promocja doskonałej polskiej żywności i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą.

Wśród 20 wyróżnionych certyfikatem produktów znalazły się nowe dania gotowe typu Premium marki Virtu. To pierwszy na rynku, pełny posiłek przygotowany metodą Sous Vide.

Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej gali X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017. Wyróżnienie dla firmy Virtu odebrał Grzegorz Cielecki, dyrektor zarządzający.

Przeczytaj pełną relację z wręczenia nagród „Dobry Produkt – wybór ekspertów 2017”!

Virtu uczestnikiem X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017

6 i 7 listopada uczestniczyliśmy w jubileuszowej edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017. Na wydarzenie zaproszeni zostali najwięksi producenci branży FMCG.

Podczas sesji głos zabrali top menadżerowie branży. Jednym z występujących był Grzegorz Cielecki, dyrektor zarządzający Virtu, który poruszył ważne kwestie związane ze stanem obecnym i przyszłością rynku spożywczego.

Pełne relacje z wydarzenia i sesji tematycznych dostępne są tutaj:
Link 1
Link 2

Po raz kolejny zdobywamy tytuł Geparda Biznesu!

Po raz kolejny potwierdzamy naszą pozycję w elitarnym kręgu najdynamiczniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. – Zdobycie nagrody w prestiżowym konkursie Gepardy Biznesu 2016 nie byłoby możliwe, gdyby nie konsekwentnie realizowana od ponad trzech lat strategia ułatwiania życia. To ona nakazuje nam obserwować zmieniające się trendy żywieniowe, poszerzać ofertę produktową i wdrażać coraz skuteczniejsze narzędzia komunikacji z klientem ostatecznym – mówi Grzegorz Kowalik, dyrektor sprzedaży i marketingu Virtu.

Gepard Biznesu to coroczny konkurs prowadzony przez Instytut Europejskiego Biznesu na podstawie danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego. Statuetkę zdobywają te przedsiębiorstwa, które w ostatnim roku odnotowały wzrost wartości rynkowej o więcej niż 10 procent. W tym roku wśród wyróżnionych znalazła się firma Virtu.

Nie istnieje lepszy moment na otrzymanie tytułu Geparda Biznesu 2016. Dopiero co skończyliśmy celebrować jubileusz 25-lecia rozwoju firmy, a już otrzymujemy kolejny powód do świętowania – stwierdza Grzegorz Kowalik, dyrektor sprzedaży i marketingu Virtu. Takie chwila jak ta umacniają nas w przekonaniu o dużej silne i skuteczności podejmowanych przez nas działań, w których centrum zawsze był i pozostanie klient – podsumowuje.

Grupa Virtu Sp. z o.o. została wyróżniona w XI edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2016, X edycji ogólnopolskiego Konkursu Efektywna Firma 2016, X edycji ogólnopolskiego Konkursu Potęgi Biznesu oraz w V edycji ogólnopolskiego Konkursu Wielcy Modernizatorzy Polski 2016.

Podbijają piłkę i… serca tysięcy kibiców!

Zespół KS Aluron Virtu Warta Zawiercie zdobywa kolejne sportowe osiągnięcia! Najpierw awans do ekstraklasy, teraz tytuł Drużyny Roku 2017 przyznany w Plebiscycie Śląskiego Związku Piłki Siatkowej i katowickiego „Sportu”. Wspierani przez nas zawodnicy jednak nie spoczywają na laurach o czym doskonale wiedzą widzowie Polsatu. Po historycznym zwycięstwie z AZS Indykpol Olsztyn, przygotowują się do następnego starcia w siódmej kolejce Plus Ligi!

Chociaż początek sezonu w wykonaniu KS Aluron Virtu Warta Zawiercie nie zachwyca, Jurajscy Rycerze nie zwieszają głów: „Faktycznie gramy teraz z bardzo trudnymi przeciwnikami. To mocne ekipy, reprezentanci swoich krajów (…) My jesteśmy nowym tworem, przyszło wielu nowych zawodników, którzy muszą się jeszcze zgrać. Musimy się dograć z trenerem i to wszystko musi się zazębić” – mówi Łukasz Swodczyk, jedno z najmocniejszych ogniw w szeregach drużyny z Zawiercia. Jurajscy Rycerze mają dla kogo walczyć. Zmagania Aluron Virtu Warta Zawiercie śledzą tysiące wiernych kibiców. Ci którzy nie mogą być na miejscu rozgrywek, włączają Polsat Sport. To dzięki głośnemu dopingowi z trybun zacięta walka siatkarzy trwa zawsze do samego końca. To liczne głosy kibiców w Plebiscycie Śląskiego Związku Piłki Siatkowej i katowickiego „Sportu” dały siatkarzom tytuł Drużyny Roku 2017.

Już wkrótce fanów siatkówki czeka kolejna dawka emocji, bo przed zawodnikami siódma kolejka Plus Ligi. Czy KS Aluron Virtu Warta Zawiercie po raz kolejny pokaże wszystkim na co go stać? Tego dowiemy się w najbliższą sobotę, 28 października. Zespół z Zawiercia zmierzy się z Cuprum Lubin. Start o godzinie 17.00.

Gala z okazji 25-lecia Virtu

„Firma Virtu kończy dziś 25 lat. 25 lat, w trakcie których z maleńkiego przedsiębiorstwa gdzieś na południowym krańcu Polski przeobraziliśmy się w ogólnopolskiego lidera dań gotowych. Jestem dumna z pozycji, jaką udało nam się zbudować, z wysiłku tak wielu rąk, z zaangażowania tak wielu serc” – tymi słowami Dagmara Cielecka, Prezes Zarządu Virtu, powitała ponad trzystu pracowników zgromadzonych na uroczystej Gali Jubileuszu 25-lecia firmy. Czternastu spośród nich odebrało prestiżowe statuetki wręczone w podziękowaniu za wieloletnią pracę i wyjątkowe zaangażowanie.

Refleksję nad dorobkiem 25 lat działalności firmy uzupełniła prezentacja nowych celów strategicznych, do których firma zmierzać będzie przez kolejne lata. Zdaniem Grzegorza Cieleckiego, Dyrektora Zarządzającego Virtu nadszedł czas na duże inwestycje, które pociągną za sobą poważne zmiany. Realizowane w nowym zakładzie produkcyjnym usprawnienia umożliwią nam poszerzenie oferty o produkty wegańskie, nowe dania z serii Smaków Świata oraz wyjątkowo wygodne produkty kategorii covenience.

Smaki Świata Virtu – dobre przyjęcie na półce

Właściciele sklepów i sieci handlowych z satysfakcją zacierają ręce. Nowa, inspirowana kuchnią świata seria dań gotowych Virtu odnotowuje bardzo dobre wskaźniki sprzedażowe. Cztery oryginalne dania zamknięte w funkcjonalnych tackach: Lasagne, Zapiekanka makaronowa i Moussaka okazały się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o potrzeby i preferencje współczesnego konsumenta.

W czym tkwi sekret sukcesu sprzedażowego dań gotowych Virtu z serii Smaki Świata? Na pewno jednym z kluczowych argumentów przemawiających za zakupem produktu jest wygodna i funkcjonalna tacka, w której umieszczone są dania. Wystarczy ją nakłuć i włożyć do mikrofalówki, co skraca czas przygotowania do absolutnego minimum. Najważniejszy jednak dla konsumenta jest autentyczny i wyrazisty smak dania. Tym, co oferują produkty Virtu są bogate i zaskakujące doznania smakowe, uzyskane dzięki oryginalnym dodatkom, rzadko spotykanym w tradycyjnej polskiej kuchni. Chcesz wiedzieć więcej o Lasagne bolognese, Lasagne ze szpinakiem i serem ricotta, Zapiekance makaronowej z wędzonym kurczakiem oraz Moussace?

Zobacz prezentację!

Historyczne zwycięstwo w Plus Lidze

Razem piszemy historię zespołu siatkarskiego z Zawiercia! Doczekaliśmy dnia, w którym na oczach całej Polski beniaminek postawił się wiceliderowi Plus Ligi. Po długiej i zaciętej walce z Indykpol AZS Olsztyn, Jurajscy Rycerze odnieśli pierwsze zwycięstwo w rozgrywkach ekstraklasy.

„Za każdym razem przed spotkaniem mówimy sobie w szatni, że nastawienie to podstawa. Można mieć braki techniczne czy fizyczne, ale bardzo dużo można wygrać serduchem. Oby nam tego nigdy nie zabrakło i żebyśmy zawsze w taki sposób podchodzili do meczów – nieważne czy to Indykpol, Skra Bełchatów, czy też Bielsko-Biala, Kielce i ktoś z teoretycznie słabszych zespołów, bo wygrywa się na boisku” – tłumaczy Grzegorz Pająk, rozgrywający Aluron Virtu Warta Zawiercie i MVP wygranego meczu.

Jak potoczą się następne spotkania Plus Ligi? Czy Jurajscy Rycerze zmotywowani pierwszym zwycięstwem, wywalczą drugie – tym razem z Cuprum Lubin? O tym przekonamy się oglądając kolejne transmisje meczów na Polsat Sport. Trzymajmy kciuki za naszych siatkarzy!

Aluron Virtu Warta Zawiercie Drużyną Roku!

Spośród największych siatkarskich osobistości ze Śląska wyłoniono Najlepszych w sezonie 2016/17. Bezkonkurencyjnie tytuł Drużyny Roku zdobył KS ALURON VIRTU WARTA ZAWIERCIE.

Rozstrzygnięto plebiscyt Śląskiego Związku Piłki Siatkowej i katowickiego „Sportu”. Ogłoszenie wyników odbyło się 22 września podczas uroczystej Gali Śląskiej Siatkówki w katowickim Dworku pod Lipami. Sponsorowany przez nas zespół Aluron Virtu Warta Zawiercie odebrał prestiżową nagrodę dla Drużyny Roku. Nagrodę dla Siatkarza roku, którym został Salvador Hidalgo Oliva, wręczył Grzegorz Cielecki, Dyrektor Zarządzający Virtu. Drugie miejsce w tej kategorii otrzymał Łukasz Kaczorowski – atakujący Aluron Virtu Warta Zawiercie.

„To duży zaszczyt i wyróżnienie móc uczestniczyć w tak wyjątkowym wydarzeniu, w samym sercu Śląska, w gronie tak znakomitych osobistości siatkarskich, politycznych i biznesowych. W gronie osób, które rozumieją fenomen śląskiej piłki siatkowej – dyscypliny łączącej umiejętności najlepszych w Polsce sportowców z najpiękniejszymi wartościami reprezentującymi nasz region” – powiedział Grzegorz Cielecki, Dyrektor Zarządzający Virtu, podczas uroczystego wręczenia nagród.

Zobacz videorelację

Zabierz klientów w kulinarną podróż do Italii

Kuchnia włoska od lat króluje na talerzach polskich konsumentów. Dlatego dajemy Ci kompleksową ofertę najpopularniejszych i najczęściej wybieranych przez Polaków dań gotowych, które powstały w oparciu o oryginalne receptury z Półwyspu Apenińskiego. Włoska familia Virtu to kompletny zestaw klasycznych potraw, zawierających oryginalne sery premium: Grana Padano, mascarpone i ricottę.

Co zyskujesz korzystając z naszej oferty?

  • kompletny wybór klasyków kuchni włoskiej, inspirowanych oryginalnymi recepturami,

  • rozpoznawalna marka na półce Twojej sieci – wyjątkowo ceniona przez konsumentów,

  • nietuzinkowy design opakowań – przyciąga uwagę i skłania do podjęcia decyzji zakupowej,

  • realny zysk – nasze produkty co roku odnotowują dynamiczne wzrosty sprzedaży.

W skład włoskiej oferty Virtu wchodzą: Penne pesto, Penne bolognese, Spaghetti carbonara, Spaghetti bolognese, Pizza 4 sery, Pizza a’la capricciosa, Pesto zielone ze słonecznikiem i serem Grana Padano, Pesto czerwone ze słonecznikiem i serem Grana Padano, Sos pomidorowy z mascarpone, Sos pomidorowy z bazylią, Sos bolognese.

Gorące lato, gorąca sprzedaż – kampania Virtu przynosi realne zyski

Jak smakuje lato? Wiemy o tym najlepiej! Kampania produktowa Smaki Lata promująca nasze owocowe i owocowo-serowe dania gotowe przyniosła rewelacyjne efekty.

Głównym założeniem strategii działań było dotarcie do klientów przy wykorzystaniu nowych mediów. Informacje o produktach regularnie pojawiały się na fanpage’u VIRTUozi smaku. Poza serią postów uwagę odbiorców przyciągnął angażujący konkurs, w którym rozdaliśmy 15 wakacyjnych leżaków.

Wakacyjne produkty Virtu to strzał w dziesiątkę, gdy mowa o potrzebach i preferencjach konsumentów w sezonie letnim. Lekkie, orzeźwiające i szybkie w przygotowaniu dania znakomicie sprawdzają się w upalne dni, gdy większość z nas nie ma czasu ani ochoty na samodzielne przygotowywanie posiłków. Konsumenci mogą wybierać spośród szerokiej gamy dostępnych smaków pierogów i naleśników, w przypadku których do produkcji farszu wykorzystano tylko wysokiej jakości twaróg i wyselekcjonowane owoce.

Zobacz, co się sprzedaje!

Wchodzimy na wyższy poziom komunikacji marki: poznaj Ambasadorów Virtu

Wraz z początkiem sierpnia uruchomiliśmy program Ambasadorów marki Virtu. Do ich grona należą nasi najbardziej oddani klienci – inspirujący ludzie, dla których motto: „Rób co lubisz” stało się sposobem na życie.

Ambasadorzy pomogą w promocji marki, głównie w mediach społecznościowych. Przewidziana jest również sesja zdjęciowa z produktem oraz szczegółowa prezentacja sylwetek ambasadorów na stronie internetowej.

- To wyższy poziom komunikacji marki – mówi Grzegorz Kowalik, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Virtu. Ambasadorzy kształtują opinię o marce i wpływają na decyzję zakupową. Dzięki nim komunikaty kierowane do konsumentów zyskują na autentyczności. Postanowiliśmy wykorzystać potencjał drzemiący w naszych klientach, którzy poprzez realizację swoich pasji doskonale wpisują się w filozofię brandu – podsumowuje.

Kibicujemy – nie tylko siatkarzom.
Gra o lepszą przyszłość dla małego Oliwiera

Zielony to kolor symbolizujący nadzieję. Zielony to również barwa reprezentacyjna zawodników KS Aluron Virtu Warta Zawiercie. Zielony to kolor, którego nie zabrakło na imprezie charytatywnej kolorLOVE Łazy zorganizowanej nad Zalewem Mitręga. To tam, wspólnie z siatkarzami, gromadziliśmy fundusze na zakup protez dla trzyletniego Oliwiera Pelona.

Najważniejszym punktem wydarzenia z 19 sierpnia stała się licytacja, w trakcie której gości zaskoczył Grzegorz Bociek. Okazało się, że atakujący KS Aluron Virtu Warta Zawiercie podbija cenę równie dobrze, jak piłkę. Piłka z autografami beniaminka PlusLigi okazała się hitem licytacji i osiągnęła wartość 500 złotych.

- Dla rodziców trzyletniego Oliwiera to kolejny krok w walce o lepszą przyszłość ich dziecka. Dla nas wyjątkowa okazja do pomocy – powiedział Grzegorz Kowalik, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Virtu.

KolorLOVE Łazy to nie tylko uczta kolorów, ale i… smaków Virtu! Dla gości wydarzenia przygotowaliśmy bezpłatny poczęstunek serwowany z firmowego Food Trucka przez samych siatkarzy. Wydarzenie uświetniła obecność Szybkiego Pieroga, który chętnie pozował do zdjęć i przybijał piątki z najmłodszymi uczestnikami imprezy.

- Dziękuję organizatorom przedsięwzięcia oraz wszystkim uczestnikom wydarzenia za liczne przybycie i zaangażowanie w licytację. Zgromadzone środki pieniężne przeznaczone zostaną na zakup protez nóżek oraz rączki. To wielka szansa dla chłopca na nowe życie – podsumował Grzegorz Kowalik.

Nowe produkty lidera dań gotowych! Poznaj Zapiekanki Virtu.

Wprowadziliśmy do sprzedaży kolejną nowość, która ma szansę zrewolucjonizować polski rynek chłodzonych dań gotowych! Nowe Zapiekanki Virtu bez substancji konserwujących to chrupiące pieczywo o wyprofilowanym kształcie. Dzięki niemu możemy wypełnić je jeszcze większą ilością soczystych dodatków.

Nasze nowe zapiekanki zostały stworzone z myślą o potrzebach i preferencjach konsumentów. Przygotowywane są na bazie wysokiej jakości składników połączonych z uwielbianym przez konsumentów sosem śmietanowo-czosnkowym. Przyciągające uwagę opakowanie posiada okienko ukazujące zawartość, co ułatwia klientom podjęcie decyzji zakupowej.

Do wyboru oferujemy dwa swojskie smaki: Zapiekanka z kiełbasą i boczkiem oraz Zapiekanka z warzywami.

Zobacz prezentację!

„Przyszłość branży to super convenience” – Grzegorz Kowalik o tendencjach rozwojowych rynku dań gotowych

Nie wiesz, czym jest super convenience? Jeżeli nie chcesz pozostać w tyle wobec innych przedsiębiorców i ryzykować drastycznym spadkiem wyników sprzedaży, jak najszybciej nadrób zaległości. Z wypowiedzi dyrektora sprzedaży i marketingu Virtu Grzegorza Kowalika dowiesz się, jakie tendencje rozwojowe zdominowały polski rynek dań gotowych i odkryjesz prosty sposób na zwiększenie zysków.

Przyszłość branży to super convenience. To termin stosowany przez Virtu do określenia dań zdecydowanie wygodniejszych w przygotowaniu od tych, które obecnie są dostępne na rynku. - Super convenience oznacza szybkość i łatwość w przygotowaniu, możliwość jedzenia bezpośrednio z opakowania bez używania dodatkowych naczyń oraz brak ograniczeń, jeśli chodzi o miejsce konsumpcji – mówi Grzegorz Kowalik, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Virtu.

Przykładem produktu spełniającego wymagania super convenience jest Kubek na raz Virtu wchodzący w skład nowej serii Smaków Świata. Danie podgrzewa się bezpośrednio w opakowaniu, bez konieczności przekładania składników do osobnego naczynia. Wygodny w transporcie kubek, w którym zawarte jest danie, umożliwia spożycie posiłku w dowolnym miejscu.

Klienci chcą mieć pewność, że wykorzystane składniki dań gotowych są najwyższej jakości. - W rywalizacji o klienta wygrają ci, którzy znajdą równowagę między wyjątkowym smakiem potrawy a szybkością przygotowania. My już tu jesteśmy. To właśnie z dbałości o jakość wynika łatwość, z jaką sprzedajemy nasze produkty – podsumowuje Grzegorz Kowalik.

Zobacz produkty super convenience!

Trwa akcja „Smaki lata”

Lato to czas kolorów i świeżości, a ich kwintesencją są uwielbiane przez Polaków owoce. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę dań sezonowych — pierogów oraz naleśników z serem i owocami lub samymi owocami. Nie przegap produktów Virtu, które w ubiegłym roku odnotowały 55-procentowy wzrost sprzedaży.

Klienci czekają wiele miesięcy, żeby cieszyć się owocową naturalnością produktów sezonowych. Mając na uwadze ich oczekiwania, po raz kolejny rozpoczęliśmy akcję „Smaki lata”. Na tę wyjątkową ofertę składają się pierogi i naleśniki z owocowym lub twarogowo-owocowym farszem. Wybór smaków jest imponujący: od malin, jagód i truskawek, aż po brzoskwinie, porzeczki, czy jabłka.

Wykorzystanie potencjału dań sezonowych to dobry pomysł na zwiększenie obrotów. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej w 2016 roku sprzedaż dań sezonowych Virtu wzrosła o 55 procent.

Akcja „Smaki lata” jest promowana przy wykorzystaniu nowych mediów. Informacje o produktach pojawiły się na naszej stronie internetowej oraz na fanpage’u VIRTUozi smaku na Facebooku. Poza serią postów produktowych przygotowaliśmy wakacyjny konkurs, w ramach którego uczestnicy mają za zadanie przekonać nas, że są miłośnikami owoców.

Poznaj „Smaki lata” na FB

Dania obiadowe Virtu produktami o największym potencjale sprzedażowym

Dania obiadowe Virtu to nowość, która ma szansę zrewolucjonizować rynek dań gotowych. To pełny, trójskładnikowy obiad, którego przygotowanie zajmuje zaledwie kilkanaście minut. Wysoką jakość produktów potwierdza prestiżowy tytuł: Przebój Rynku FMCG 2017. Zdaniem detalistów Polędwiczki z kurczaka z buraczkami i puree ziemniaczanym oraz Kotlet mielony wieprzowy z kapustą zasmażaną i ziemniakami puree zasłużyły na miejsce w grupie 63 produktów o największym potencjale sprzedażowym. Do zakupu zachęca także opakowanie: wygodna tacka, okienko pokazujące produkt oraz czytelna informacja o szybkim czasie przygotowania.

Wybierz swojski smak, po który chętnie sięgają nasi klienci.

Lasagne Bolognese z wołowiną najlepiej rokującym produktem

Zdobywamy uznanie dla produktów kuchni włoskiej! Przedstawiciele największych sieci handlowych w Polsce przyznali Złotą Perłę Rynku FMCG 2017 Lasagne bolognese z wołowiną Virtu. Włoski klasyk oceniony został jako jedna z najlepiej rokujących nowości na mocno konkurencyjnym rynku dań gotowych. Lasagne bolognese Virtu należy do nielicznych produktów dostępnych na sklepowych półkach, które zawierają w swoim składzie sos boloński z wysokiej jakości mięsem wołowym.

Nasza Lasagne idealnie wpisuje się w trendy żywieniowe panujące na rynku, ponieważ kuchnia włoska to druga, tuż za polską, ulubiona kuchnia Polaków.

Wybierz Lasagne bolognese i ciesz się szybką rotacją na sklepowej półce.

Super virtusie nagrodzone w kategorii "Żywność dla dzieci"

Super Virtusie to pierożki dla dzieci. Zawierają najwyższej jakości składniki, muślinowe ciasto oraz soczyście owocowe nadzienie. Ich gramatura została specjalnie dopasowana do apetytu dziecka. Super Virtusie są wolne od sztucznych barwników i konserwantów, dlatego to zdrowa alternatywa dla popularnych chipsów i batoników. Produkt został stworzony w oparciu o konkretną ideę: wspieranie rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych swoich pociech. Walory Super Virtusiów zostały wyróżnione brązową Perłą Rynku FMCG 2017 w kategorii „Żywność dla dzieci”. Zdaniem przedstawicieli najbardziej liczących się sieci handlowych w Polsce to najlepsze nowości produktowe 2017 roku w tej kategorii.

Zamów produkt i nastaw się na regularną sprzedaż!

To się sprzedaje! Super Virtusie na Dzień Dziecka

Producenci branży FMCG z zadowoleniem zacierają ręce. Jak co roku Dzień Dziecka przyciąga do sieciowych półek tłumy klientów. Jako producent Super Virtusiów, wyjątkowych pierożków z owocami, wiemy o tym najlepiej.

Super Virtusie to wyjątkowo smakowita przekąska odpowiednia na każdą porę dnia, która zaspokoi dziecięcy apetyt. Soczyste, owocowe nadzienie zamknięte w pierogowym cieście, przygotowanym na bazie wysokiej jakości składników – to połączenie pokocha każde dziecko.Producenci branży FMCG z zadowoleniem zacierają ręce. Jak co roku Dzień Dziecka przyciąga do sieciowych półek tłumy klientów. Jako producent Super Virtusiów, wyjątkowych pierożków z owocami, wiemy o tym najlepiej.

Dowiedz się, dlaczego Super Virtuś podbił serca tysięcy mam w Polsce:

1) Super Virtusie to soczyście owocowe pierożki dedykowane najmłodszym. Zawierają najwyższej jakości składniki i posiadają gramaturę dopasowaną do apetytu dziecka.

2) Super Virtusie są szybkie i łatwe w przygotowaniu – pozwalają zaoszczędzić czas na wspólną zabawę z dzieckiem.

3) Super Virtusie nie zawierają barwników i konserwantów – to zdrowa alternatywa dla popularnych chipsów i batoników.

4) Atrakcyjny bohater – Super Virtuś to przyjaciel każdego dziecka. Jest silny, przebojowy i pełen energii, taki, z którym dzieci chcą się utożsamiać. W kreacji bohatera uczestniczył psycholog dziecięcy.

5) Wyraziste opakowanie – mocne kolory przyciągają uwagę zarówno rodzica, jak i dziecka. Regularna sprzedaż na półce dedykowanej dzieciom wpływa na większą zapamiętywalność marki.

WSPÓŁPRACUJ Z NAMI!

Smaki Lata ponownie w ofercie!

Do oferty Virtu ponownie trafiają długo wyczekiwane produkty sezonowe: naleśniki i pierogi z owocami oraz z serem i owocami. Tegoroczny prognozowany wzrost cen świeżych owoców sprawi, że zakup owocowych dań gotowych Virtu stanie się dla konsumentów jeszcze bardziej opłacalny.

Smaki lata Virtu to produkty, które co roku odnotowują sprzedaż na bardzo wysokim poziomie. W okresie od maja do września 2016 roku sprzedaż dań sezonowych wzrosła o 53% w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym! Argumentem, który najbardziej przemawia do klientów, jest krótki czas przygotowania dań. Dzięki temu mogą zaoszczędzić dodatkowe minuty na letnią aktywność i wypoczynek z najbliższymi.

Nie czekaj ze złożeniem zamówienia! Produkty sezonowe Virtu dostępne są w edycji limitowanej.

ZOBACZ OFERTĘ!

Złoty paragon 2017 dla zapiekanki Virtu

Kupcy z całej Polski po raz kolejny docenili wysoką jakość i wyjątkowy smak produktów lidera dań gotowych. Jeden z najlepiej sprzedających się produktów Virtu – zapiekanka klasyczna – zdobywa prestiżowe wyróżnienie „Złoty Paragon 2017 – Nagrodę Kupców Polskich”.

Zapiekanki Virtu od lat cieszą się uznaniem ze strony klientów. W 2016 roku odnotowały aż 33,5% wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym. Konsumenci doceniają wyjątkowo chrupiące ciasto i obecność wysokiej jakości sera mozzarella.

Zdobyta nagroda po raz kolejny dowodzi, że nasz bestseller idealnie odpowiada na potrzeby współczesnego konsumenta.

ZOBACZ PRODUKT!

Wyjątkowe efekty działań marketingowych lidera branży”

Sponsoring KS Aluron Virtu Warta Zawiercie to kolejna dobra decyzja marketingowa naszej firmy. Wieloletnia współpraca z lokalnym klubem siatkarskim przynosi fantastyczne efekty, zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe.

Sponsorowany przez nas team, tak popularny wśród mieszkańców Zawiercia, dzięki ostatnim osiągnięciom, zdobywa rozgłos w całej Polsce. Wywalczony w tegorocznym sezonie awans do ekstraklasy spowodował ogromny rozgłos w telewizji i innych mediach ogólnopolskich. Dla Zawiercia i jego mieszkańców to powód do dumy, dla nas – przedsięwzięcie gwarantujące wymierne korzyści. „Wspieranie lokalnych sportowców, w połączeniu ze zdobytym w ubiegłym roku tytułem lidera rynku oraz świąteczną kampanią w telewizji, przełożyło się na niespotykany w historii Virtu wzrost sprzedaży oraz rozpoznawalności” – mówi Grzegorz Kowalik Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Virtu na XIV Międzynarodowym Wyścigu Kolarskim „Szlakami Jury”

Od 12 do 14 maja br. powiat zawierciański oraz myszkowski gościły prawie 300 kolarzy startujących w ramach XIV Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego „Szlakami Jury”. Na imprezie nie mogło zabraknąć firmy Virtu, która chętnie sponsoruje wydarzenia sportowe.

Wyścig składał się z prologu i trzech etapów. Reprezentanci z dziesięciu krajów: Polski, Czech, Słowacji, Mołdawii, Gruzji, Estonii, Niemiec, Litwy, Łotwy oraz Rosji walczyli z sobą w czterech kategoriach: junior, junior młodszy, młodzik i młodziczka.

„Aktywność sportowa i uczciwa rywalizacja pozostają w zgodzie z podstawowymi wartościami marki Virtu. Cieszymy się, że mogliśmy wspomóc organizatorów wyścigu w szlachetnej misji propagowania sportu i zdrowego stylu życia. To równocześnie wspaniała forma promocji regionu, na której także nam zależy” – mówi Grzegorz Kowalik, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Virtu.

Częstochowski kolos ugiął się pod ciężarem Virtu

Legenda polskiej siatkówki była ostatnią przeszkodą, jaką zawodnicy z Zawiercia pokonali na drodze do upragnionego awansu do PlusLigi. Virtu, lider chłodzonych dań gotowych, potwierdza swoje mistrzostwo, tym razem jako partner zwycięskiej drużyny.

W minioną niedzielę siatkarze KS Aluron Virtu Warta Zawiercie pokonali klub AZS Częstochowa i przeszli do historii jako pierwsza zawierciańska drużyna w grach zespołowych, która zagra w najwyższej klasie rozgrywek ligowych. W tym wielkim sukcesie sportowców i sztabu szkoleniowego swój udział ma także sponsor tytularny firma Virtu.

Sport i biznes mają wiele cech wspólnych. Jedną z nich jest to, że sukces nie jest dziełem przypadku, lecz ciężkiej pracy i determinacji. Mamy olbrzymią satysfakcję z tego, że dzięki naszej pozycji na rynku mogliśmy pomóc siatkarzom z Zawiercia w realizacji ich marzenia – powiedział Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Grzegorz Kowalik.

Nowa odsłona Kubka na raz: Smaki Polski

Uwaga, premiera! Poznaj nową odsłonę Kubka na raz. To pierwszy z zaplanowanej przez Virtu, długo wyczekiwanej serii produktów Smaki Świata.

Produkty Virtu wchodzące w skład Smaków Polski to dania znane i kochane od lat, cieszące się szybką rotacją na sklepowej półce. Są nie tylko szybkie i łatwe w przygotowaniu, ale również zamknięte w wygodnych opakowaniach wyróżniających się nowym designem. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech ulubionych wariantów pierogów: pierogi ruskie ze smażoną cebulką, pierogi z mięsem i smażoną cebulką oraz pierogi z brokułami.

Dowiedz się, dlaczego Kubek na raz: Smaki Polski zapewni Ci jeszcze więcej zysków sprzedażowych:

BESTSELLER VIRTU: 21% – taki wzrost sprzedaży odnotowały Pierogi Virtu w ubiegłym roku.

NAJBARDZIEJ POPULARNE DANIE GOTOWE: 46% – tyle gospodarstw domowych sięgnęło po pierogi w ubiegłym roku (według analizy przeprowadzonej przez Instytut GfK w 2016 r.).

UWIELBIANA KUCHNIA POLSKA: 78% – najwięcej wśród respondentów zapytanych o preferencje kulinarne opowiedziało się za kuchnią polską (według danych raportu „Polska na talerzu” 2016 przygotowanego przez firmę MAKRO Cash&Carry).

Nie czekaj, zamów już dziś!

Zobacz produkt!

Prosty przepis na większy zysk! Lasagne Virtu

Pasta i basta! Polacy uwielbiają dania kuchni włoskiej. Jak wskazują najnowsze badania to druga, tuż za polską, ulubiona kuchnia Polaków. To wyjaśnia dlaczego Polacy tak często decydują się na włoską klasykę firmy Virtu. Lasagne Bolognese oraz Lasagne ze szpinakiem i serem ricotta to dania przygotowane ręcznie na bazie włoskich receptur, cieszące się szybką rotacją na sklepowej półce.
Jako jeden z nielicznych produktów na polskim rynku Lasagne Bolognese Virtu posiada w swoim składzie sos boloński z wysokiej jakości mięsem wołowym. Dodatek skórki z cytryny w Lasagne ze szpinakiem i serem ricotta niebywale podkreśla smak i aromat dania.

Zobacz produkt!

Szkolenie Local Training Course Wiosna 2017

„W imieniu Europejskiego Forum Studentów AEGEE Katowice chciałabym serdecznie podziękować firmie Virtu za pomoc i wsparcie przy realizacji szkolenia Local Training Course Wiosna 2017.

Szkolenie Local Training Course, które odbyło się w dniach 24 – 26 marca 2017 roku, miało na celu poszerzenie wiedzy i kwalifikacji studentów z Katowic i Cieszyna z zakresu zarządzania projektem, pozyskiwania funduszy, Public Relations oraz pracy zespołowej. Mam nadzieję, że w Państwa opinii szkolenie również przebiegło pomyślnie. Liczę na współpracę w przyszłości.”

Ewelina Nieszporek Koordynator Projektu

Nowe produkty Lidera dań gotowych

JAKOŚĆ WYRÓŻNIONA ZŁOTYM LAUREM 2016

Klienci wiedzą, czego chcą i dostaną to właśnie od Ciebie! Na opakowaniach naszych nowych produktów znajduje się godło Złotego Lauru Klienta 2016. To czytelna informacja dla konsumenta, która skłoni go do podjęcia decyzji zakupowej.

ZNAMY POTRZEBY TWOICH KLIENTÓW

Produkt spełniający oczekiwania konsumenta – to sekret wysokiej marży! Wprowadzane przez nas nowości stanowią odpowiedź na aktualne trendy żywieniowe. Sajgonki Virtu to produkty kuchni orientalnej podbijającej serca Polaków – bez substancji konserwujących i z niską zawartością glutenu.

WYGLĄD MA ZNACZENIE

Lubimy się wyróżniać. Dlatego opakowania produktów projektujemy tak, aby konsument widział nas z daleka. Opakowania Sajgonek Virtu posiadają oryginalny design, który przyciąga spojrzenia wyrazistym kolorem i unikatowym motywem architektury azjatyckiej.
Stworzone przez nas nowe dania gotowe to prosty przepis na większy zysk.

Sprawdź!

Co powinieneś wiedzieć, pracując w branży spożywczej?

Poznaj 3 najszybciej rozwijające się trendy żywieniowe, które wykorzystasz do osiągnięcia jeszcze większych zysków sprzedażowych!
Szybko, łatwo, wygodnie
Convenience food

Szybkość, łatwość i wygoda – to trzy najważniejsze wartości, których współczesny konsument poszukuje na sklepowej półce. Dlatego coraz częściej sięga po gotowe rozwiązania, możliwe do przygotowania w zaledwie kilka minut. To one oferują mu najbardziej poszukiwaną przez niego wartość – dodatkowy czas na realizację własnych celów.

Nie masz takich produktów na półce? Poznaj najlepsze spośród nich i wykorzystaj je do podniesienia efektywności swojej sprzedaży!

Sprawdź!

Grzegorz Kowalik:
„W odpowiedzialnym biznesie najważniejszy jest człowiek”.

„W odpowiedzialnym biznesie najważniejszy jest człowiek. Dlatego, podejmując decyzje biznesowe, koncentrujemy się na jego potrzebach. To, co robimy, wymaga od nas myślenia w perspektywie długoterminowej. Jesteśmy częścią społeczeństwa, a to obliguje nas do nieustannego przewidywania konsekwencji działalności firmy w każdym sektorze zarządzania” – mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Grzegorz Kowalik.

OFERUJEMY PRODUKT UŁATWIAJĄCY ŻYCIE

CSR Virtu wpisany jest w filozofię brandu. Od 25 lat ułatwiamy życie naszym konsumentom i partnerom biznesowym. Oferujemy wysokiej jakości dania gotowe precyzyjnie odpowiadające na potrzeby współczesnego człowieka, łatwe i szybkie w przygotowaniu, które jakością i smakiem nie odbiegają od tych przygotowywanych w domu.

WSPIERAMY LOKALNE INICJATYWY

Czujemy się współodpowiedzialni za rozwój naszego regionu, dlatego od lat angażujemy się w lokalne inicjatywy. W najtrudniejszym dla zwierząt okresie zimowym, wraz z Centrum Kształcenia Torus w Zawierciu, okazaliśmy serce podopiecznym zawierciańskiego schroniska. Przed oraz w trakcie meczy domowych sponsorowanego przez nas klubu siatkarskiego Aluron Virtu Warta Zawiercie przeprowadzaliśmy zbiórkę żywności i zabawek dla zawierciańskich czworonogów. Wspierana przez nas noworoczna akcja pomocy przyczyniła się do znacznej poprawy warunków, w jakich przebywają zwierzęta. Wsparcie wobec lokalnych inicjatyw okazujemy również współpracując z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa, Przedszkolami z terenu Zawiercia oraz z Europejskim Forum Studentów AEGEE w Katowicach.

TWORZYMY NOWE MIEJSCA PRACY

Wraz z wybudowaniem nowego zakładu produkcyjnego powstaną nowe miejsca pracy. To bardzo dobra wiadomość dla mieszkańców regionu, którzy otrzymają możliwość stabilnego zatrudnienia w świetnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.

Virtu Diamentem Forbesa 2017

Virtu zdobyło prestiżową, uznaną na całym świecie nagrodę: „Diament Forbesa 2017”. Tym samym wkroczyło w elitarne grono najlepszych na polskim rynku firm.

Coroczny ranking „Diamentów Forbesa” organizowany jest przez magazyn biznesowy „Forbes”. Wskazuje firmy, które odnotowały najszybszy rozwój i najbardziej dynamiczny wzrost wartości w przeciągu ostatnich trzech lat.

Wśród kluczowych kryteriów przyznawania nagrody znajdują się m.in.: wyniki finansowe za lata 2013-2015, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Do sporządzenia wyceny służą natomiast dane uwzględniające m.in.: poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Kryteria rankingu edycji 2017 spełniło 159 firm wobec 160 w zeszłym roku.

Nagrody zostały wręczone 2 marca w katowickim hotelu Monopol, gdzie odbyła się uroczysta gala z udziałem najlepszych przedsiębiorców na terenie śląska.

„Diament Forbesa 2017” to kolejny wielki sukces polskiego lidera dań gotowych, potwierdzający, że firma Virtu jest profesjonalnym i godnym zaufania partnerem biznesowym.

KS Aluron Virtu Warta Zawiercie liderem klasyfikacji!

KS Aluron Virtu Warta Zawiercie zwycięża w ostatnim spotkaniu rundy zasadniczej. Sponsorowany przez firmę Virtu klub pokonuje Exact Systems Norwid Częstochowa, kończąc mecz wynikiem 3:1. Tym samym zajmuje pierwsze miejsce w tabeli rozgrywek I Ligii!

W trwającym sezonie rozgrywek siatkarskich I Ligii KS Aluron Virtu Warta Zawiercie radzi sobie wyjątkowo dobrze. Sponsorowana przez firmę Virtu drużyna ma na swoim koncie kolejną wygraną. Tym razem pokonuje Exact Systems Norwid Częstochowa, kończąc ostatnie spotkanie rundy zasadniczej wynikiem 3:1. Dzięki wygranej Aluron Virtu Warta Zawiercie zajmuje pierwsze miejsce w I lidze!

Firma Virtu gratuluje zwycięstwa i trzyma kciuki za wygraną w kolejnych meczach!

Buongiorno, Italia! Dania gotowe Virtu w prawdziwie włoskim stylu

Poznaj dania gotowe i dodatki kulinarne Virtu oparte na włoskich recepturach! To produkty powstałe na bazie najwyższej jakości składników, niezawierające barwników ani wzmacniaczy smaku.

Włoska rodzina produktów lidera dań gotowych obejmuje najbardziej charakterystyczne dania i dodatki kulinarne Półwyspu Apenińskiego. To m. in. Pesto ze słonecznikiem i serem Grana Padano, Sos pomidorowy z serkiem mascarpone, Spaghetti Bolognese, Penne Bolognese, Penne & Pesto oraz Spaghetti Carbonara.

Wszystkie produkty powstały na podstawie badań preferencji konsumentów, a do ich produkcji wykorzystano tylko wysokiej jakości składniki. Ponadto nie zawierają sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku.

Virtu Gazelą Biznesu 2016: Gala wręczenia nagród

1 lutego bieżącego roku w katowickiej Akademii Muzycznej odbyła się uroczysta gala wręczenia Gazel Biznesu 2016 – corocznych nagród przyznawanych przez redakcję „Puls Biznesu” najlepiej rozwijającym się polskim przedsiębiorstwom. Wśród laureatów znalazła się firma Virtu.

Nagrodę w imieniu Prezesa Zarządu Virtu Pani Dagmary Cieleckiej odebrał Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Grzegorz Kowalik.

Ranking „Gazele Biznesu” organizowany jest przez dziennik gospodarczy Puls Biznesu. Gazelami Biznesu zostają firmy, które dzięki dynamicznemu rozwojowi zapewniają sobie miejsce wśród liderów rynku. Zdobyte przez Virtu wyróżnienie potwierdza bardzo mocną pozycję firmy oraz niebywale szybki rozwój przedsiębiorstwa.

Święta jak z bajki dzięki kampanii telewizyjnej Virtu.

Kampania świąteczna lidera dań gotowych zgromadziła przed telewizorami ponad 3 miliony odbiorców! Dzięki szybkim i łatwym w przygotowaniu daniom Virtu Polacy po raz kolejny uwierzyli w magię Świąt.

Klienci firmy Virtu otrzymali pod choinkę wyjątkowy prezent: czas na to, co naprawdę ważne! Czołowy producent dań gotowych za swój obowiązek uznał stworzenie przepisu na świąteczny brak czasu – problem dotyczący milionów ludzi na całym świecie. Misją przeprowadzonej w grudniu kampanii stało się ograniczenie czasu na samodzielne przygotowywanie wigilijnych potraw poprzez zaoferowanie klientom wysokiej jakości świątecznych dań gotowych. Efekt? Blisko 80.000 polskich rodzin uzyskało dodatkowe 4 godziny na wspólną celebrację Bożego Narodzenia!

Stworzony na potrzeby kampanii spot reklamowy emitowany był w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT oraz w blisko pięćdziesięciu stacjach tematycznych. Obejrzało go aż 3.200.000 telewidzów! Informacje o kampanii pojawiły się w prasie branżowej o nakładzie ponad 70.000 egzemplarzy: „Wiadomości Handlowe”, „Poradnik Handlowca”, jak również w najchętniej czytanych przez Polaków poradnikach: „Dobre Rady”, „Claudia”. Informacji nie zabrakło także na największych portalach branżowych, takich jak: poradnikhandlowca.pl, hurtidetal.pl, handelextra.pl, dlahandlu.pl.

Największym zainteresowaniem cieszył się przeprowadzony na Facebooku konkurs świąteczny. Laureaci otrzymali od Virtu bony Sodexo na świąteczne zakupy o wartości 1 x 1000 zł oraz 10 x 200 zł. Post konkursowy dotarł do niemal 90.000 użytkowników portalu, akcja zgarnęła blisko 1.000 pozytywnych komentarzy.

Dzięki przeprowadzonej kampanii klienci Virtu otrzymali cenny czas, który wykorzystali na robienie tego, co lubią, w gronie tych, których kochają, firma – zyskała sprzedaż na poziomie 150% względem planów dokonanych przed kampanią.

Firma Virtu dziękuje swoim klientom za udział i zaangażowanie!

Karnawał ze smakiem - Zapiekanki Virtu!

Spędź razem z Virtu chwile pełne smaku i wypróbuj wyśmienite zapiekanki z najlepszymi, ręcznie nakładanymi dodatkami. To doskonała propozycja na przekąskę podczas karnawałowej imprezy.

Zapiekanki Virtu to idealna propozycja na pyszną i szybką w przygotowaniu przekąskę dla Ciebie i osób, z którymi uwielbiasz spędzać czas. Zawierają klasyczne, najbardziej lubiane dodatki. Co więcej, gotowe są w zaledwie dziesięć minut, dlatego rewelacyjnie sprawdzą się podczas karnawałowej imprezy.

Zapiekanki dostępne są w czterech wariantach smakowych: Zapiekanka klasyczna z pieczarkami smażonymi i serem mozzarella, Zapiekanka z salami, Zapiekanka z pieczarkami i Zapiekanka z szynką. Tak szeroki wybór zadowoli nawet najbardziej wymagających smakoszy.

Virtu pomaga zwierzakom w Zawierciu.

Firma Virtu aktywnie wspiera noworoczną akcję pomocy dla podopiecznych zawierciańskiego schroniska. Każdy, kto przybędzie na domowy mecz klubu siatkarskiego Aluron Virtu Warta Zawiercie, będzie mógł przyczynić się do poprawy warunków w schronisku, poprzez przyniesienie i podarowanie karmy, witamin czy zabawek dla psów i kotów.

Już od Nowego Roku z inicjatywy Centrum Kształcenia Torus w Zawierciu rusza akcja pomocy dla podopiecznych zawierciańskiego schroniska. W najtrudniejszym dla zwierzaków okresie zimowym, przed i po każdym domowym meczu sponsorowanego przez firmę Virtu Klubu Siatkarskiego Aluron Virtu Warta Zawiercie będzie prowadzona zbiórka karmy, jak również witamin i zabawek dla psów i kotów. Zachęcamy kibiców do przynoszenia gotowych paczek na mecze. Niech każdy z nas dołoży swoją cegiełkę dla dobra zwierzaków w Zawierciu!

Virtu laureratem nagrody "Gazele Biznesu 2016"

Dla lidera chłodzonych dań gotowych nowy rok nie mógł zacząć się lepiej! Firma Virtu zdobywa kolejne wyróżnienie, tym razem znajdując dla siebie miejsce wśród grona laureatów nagrody „Gazele Biznesu 2016”.

Ranking „Gazele Biznesu” organizowany jest przez dziennik gospodarczy Puls Biznesu. Jego reguły są uczciwe i przejrzyste, oparte o zweryfikowane dane prezentowane przez firmy w rocznych sprawozdaniach finansowych. Gazelami Biznesu zostają firmy, które dzięki dynamicznemu rozwojowi zapewniają sobie miejsce wśród liderów rynku. Zdobyte przez Virtu wyróżnienie potwierdza bardzo mocną pozycję firmy oraz niebywale szybki rozwój przedsiębiorstwa.

Virtu zdobywa Złoty Laur Klienta!

Firma Virtu po raz kolejny potwierdza niezachwianą pozycję lidera w kategorii chłodzonych dań gotowych. Tym razem zdobywa Złoty Laur Klienta, nagrodę wyjątkowo prestiżową i cenną, gdyż przyznaną przez samych Klientów.

Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów, marek i usług w swoich kategoriach. Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie.

W 2016 roku najwyższą, złotą odznaką Lauru Klienta wyróżniona została firma Virtu. Zdobyte wyróżnienie potwierdza mocną pozycję firmy, wysoką rozpoznawalność marki oraz jej wysoką ocenę wśród obecnych i potencjalnych Klientów.

Virtu dziękuje swoim Klientom za zaufanie!

Prezes Virtu, Pani Dagmara Cielecka, jedną z najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce!

12 grudnia odbyła się uroczysta gala, podczas której ogłoszono tegoroczne laureatki prestiżowego rankingu „100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce”. Organizatorem VI edycji plebiscytu jest dziennik „Puls Biznesu”, którego czytelnicy wraz z użytkownikami portalu Bankier.pl wybierają 100 najbardziej cenionych kobiet polskiego biznesu. W tym zaszczytnym gronie znalazła się Prezes Virtu, Pani Dagmara Cielecka.

Uroczysta Gala odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Inicjatywie patronuje duma i chęć promocji współczesnych, przedsiębiorczych kobiet polskiego biznesu. Firmy zarządzane przez kobiety biznesu biorące udział w Gali, wyróżniają się zrównoważonym rozwojem, doskonałą kondycją oraz dynamiką zysku. „Puls biznesu” zwraca uwagę na wartości nie ujęte w raportach – to nieposzlakowana opinia i pozytywna historia prawna. Wśród kobiet stojących na czele prężnie rozwijających się firm generujących przychody ze sprzedaży powyżej 50 mln złotych, znalazła się Prezes firmy Virtu – Pani Dagmara Cielecka. Wyróżnienie, które otrzymała, jest potwierdzeniem nietuzinkowego podejścia do wykonywanej pracy, jak również ogromnego trudu włożonego w niebywały rozwój firmy Virtu, która odznacza się dynamiką zysku (20,47%) oraz sprzedaży (6,41%).

13 grudnia wraz z dziennikiem „Puls Biznesu” ukazał się dodatek specjalny zawierający sylwetki wyróżnionych w rankingu Polek. Znalezienie się na gali takiego formatu to niesamowity zaszczyt, który z pewnością uskrzydla oraz motywuje do osiągania dalszych sukcesów.

Współczesna i przedsiębiorcza kobieta za sterami wiodącego producenta chłodzonych dań gotowych to połączenie, które gwarantuje sukces.

Nowe dania obiadowe już w sprzedaży!

Firma Virtu na okres Świąt Bożego Narodzenia wprowadza do sprzedaży sprawdzone i lubiane przez swoich klientów dania gotowe w charakterystycznych, zielonych opakowaniach świątecznych. Dzięki nim produkty zdecydowanie wyróżnią się na sklepowych półkach.

Świąteczna oferta Virtu zawiera dania nie tylko wysokiej jakości, ale także łatwe i szybkie w przygotowaniu, czyli takie, które pomogą konsumentom zaoszczędzić czas i ograniczyć stres związany z samodzielnym przygotowywaniem potraw na wigilijny stół. W ofercie znajdą się najbardziej poszukiwane przez konsumentów produkty, takie jak: Bigos, Uszka z kapustą i grzybami, Kapusta z grochem, Kapusta z grzybami, Krokiety, Paszteciki, Łazanki oraz Pierogi z kapustą i grzybami. Sprzedaż świątecznych nowości otrzyma silne wsparcie marketingowe za sprawą kampanii TV, działaniom w Internecie, artykułom w prasie i materiałom POS.

Już wkrótce nowa, świąteczna odsłona dań gotowych!

Z myślą o potrzebach swoich klientów, Virtu po raz kolejny poszerza asortyment szybkich i łatwych w przygotowaniu dań gotowych, które charakteryzuje wysoka jakość i brak sztucznych dodatków.

Do oferty produktowej Virtu trafiły dwie nowości: Polędwiczki z kurczaka z buraczkami i puree ziemniaczanym oraz Kotlet mielony wieprzowy z kapustą zasmażaną i ziemniakami puree. Dania gotowe przygotowane zostały na bazie wysokiej jakości składników, nie zawierają substancji konserwujących, sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku. Wygodna tacka, na której umieszczony został gotowy do odgrzania produkt, silny i wyrazisty branding, jak również czytelna czcionka i okienko w opakowaniu to dodatkowe atuty nowych produktów Virtu, które z pewnością przełożą się na duże wzrosty sprzedażowe producenta.

Kampania Świąteczna Virtu

Wraz z nadejściem okresu przedświątecznego rozpoczęliśmy wielką kampanię promocyjną Virtu. Nasze produkty promowane będą w telewizji, prasie kobiecej oraz Internecie.

Na naszym fanpage VirtuoziSmaku rozpoczęliśmy konkurs, w którym nagrodą główną jest bon na 1000 zł. do wykorzystania w sklepach w całej Polsce. Aby wziąć udział w konkursie, należy udostępnić wybraną grafikę konkursową, oznaczyć adresata i dokończyć zdanie znajdujące się na karteczce. Najciekawsze zdania zostaną nagrodzone bonem o wartości 1000 zł oraz 200 zł na świąteczne zakupy.

Wielka kampania świąteczna w TV!

Już w przyszłym miesiącu lider gotowych dań chłodzonych – Virtu zadebiutuje na ekranach telewizyjnych w ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Virtu. Bliskie chwile”.

Świąteczna kampania telewizyjna Virtu widoczna będzie w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Spoty reklamowe i billboardy sponsorskie wyświetlane będą przed lubianymi i popularnymi serialami oraz filmami. Kampania dodatkowo wzmocniona zostanie szeregiem narzędzi marketingowych i sprzedażowych, m. in. wzmocnioną promocją marki w mediach społecznościowych, jak również reklamą w prasie i portalach branżowych. Sprzedaż oferty świątecznej uzyska solidne wsparcie także w punktach sprzedaży poprzez akcje trademarketingowe oraz odpowiednie wyeksponowanie produktów na sklepowej półce.