Dagmara Cielecka na łamach branżowego kwartalnika AgroINDUSTRY

Przyszłość rynku dań gotowych oraz najnowsze trendy konsumenckie to główne tematy rozmowy z Dagmarą Cielecką, jaka ukazała się w wiosennym numerze AgroINDUSTRY.

Prezes zarządu Virtu Production Sp. z o.o. opowiedziała również o strategicznych posunięciach, dzięki którym firma zanotowała wzrost sprzedaży i rozpoznawalności. „Do kluczowych decyzji, które zapewniły nam pozycję lidera w kategorii gotowych dań chłodzonych, zaliczam działania rebrandingowe oraz stałe reagowanie na potrzeby klientów. To pierwsze przekłada się na większą świadomość marki […], natomiast analizowanie nawyków konsumenckich skutkuje spełnianiem ich oczekiwań poprzez rozwijanie oferty produktów” – powiedziała.

Pani prezes odniosła się również do prognoz dotyczących rynku dań gotowych. Stwierdziła, że jego przyszłość zależy od szybkości reakcji producentów na zmieniające się oczekiwania klientów. Do najciekawszych trendów zaliczyła smart shopping i convenience. „Konsumenci są skłonni zapłacić więcej za danie gotowe, jeśli wyróżnia się ono lepszym smakiem i wygodą przygotowania. Coraz częściej zwracają też uwagę na naturalność składników, a także rodzaj opakowania i jego gramaturę” – stwierdziła Dagmara Cielecka.